Skutecznie łączymy wiedzę merytoryczną z zakresu księgowości i obsługi nieruchomości z nowoczesną technologią.


Dzięki autorskim narzędziom informatycznym, stale podnosimy jakość świadczonych przez nas usług.

Piotr Borawski
Kierownik sekcji systemów informatycznych, prezes zarządu

Wysyłka korespondencji do właścicieli i najemców lokali

Wysyłka korespondencji stanowi usługę dodatkową, będącą uzupełnieniem m.in. takich usług jak windykacja należnych opłat za lokale, rozliczenia mediów, obsługa czynszów za wynajmowane obiekty, obsługa opłat za lokale przekazane do użytkowania czy księgowość wspólnot mieszkaniowych.

Wynikającą z powyższych usług korespondencję do właścicieli, użytkowników lub najemców lokali, wysyłamy w sposób elektroniczny na email lub - w przypadku życzenia Klienta - tradycyjną pocztą. Obsługujemy także wysyłkę wiadomości SMS o charakterze przypomnień.


Dla kogo usługa?

  • Wspólnoty mieszkaniowe

  • Zarządcy nieruchomości

  • Galerie handlowe

  • Firmy deweloperskie

  • Firmy z lokalami na wynajem


Jak działamy?

  • Rejestrujemy każdą wysłaną korespondencję, jej typ (np. wezwanie do zapłaty, faktura, informacja o rozliczeniu mediów itp.) oraz sposób jej wysłania

  • Dla korespondencji wysłanej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, monitorujemy dokonanie odbioru


Cennik

Cena świadczonej przez nas usługi uzależniona jest od ilości wysłanej korespondencji oraz sposobu jej wysyłki. W cenie zawarte są ewentualne koszty usług pocztowych.

Cena jednostkowa
Opłata za wysyłkę korespondencji email W cenie usługi podstawowej
(bez dodatkowych opłat)
Opłata za wysyłkę korespondencji tradycyjnej – zwykłej (netto) 10,00 zł
Opłata za wysyłkę korespondencji tradycyjnej – poleconej (netto) 15,00 zł
Opłata za wysyłkę korespondencji tradycyjnej – poleconej za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (netto) 20,00 zł

skontaktuj się z nami

223 499 441

kontakt@curn.pl

lub zostaw namiary, a my oddzwonimy do Ciebie o wskazanej godzinie

+48