Pełna księgowość (księgi handlowe)
Gdy prowadzisz spółkę z o.o. lub inną formę działalności w postaci tzw. osoby prawnej, Twoje rozliczenia z fiskusem wymagają prowadzenia tzw. pełnej księgowości (ksiąg handlowych). W przypadku firm deweloperskich, częstą praktyką jest także powoływanie dedykowanych spółek w celu realizacji konkretnych inwestycji.
Szanując Twój czas, oferujemy Ci obsługę księgową Twoich spółek z możliwością przekazywania dokumentów w formie elektronicznej (także skanów i fotografii). Opcjonalnie, możesz także przekazywać nam swoje dokumenty raz w miesiącu poprzez przesyłkę kurierską lub spotykając się z nami osobiście w Warszawie lub Olsztynie.
Obsługą księgowości Twoich spółek zajmuje się zawsze dedykowany księgowy, do którego masz bezpośredni numer telefonu komórkowego oraz adres email. Istnieje także możliwość osobistych konsultacji w Warszawie lub Olsztynie, a także poprzez videokonferencję online.
Dla kogo usługa?
-
Zarządcy nieruchomości prowadzący spółki prawa handlowego
-
Firmy deweloperskie
-
Galerie handlowe
-
Inne podmioty działające w formie osoby prawnej
Jak działamy?
-
Pomożemy Ci w założeniu spółki handlowej (spółek handlowych)
-
Dokumenty księgowe przekazujesz nam online w formie elektronicznej (skany lub zdjęcia w dobrej jakości), osobiście lub poprzez przesyłkę kurierską
-
Prowadzimy ewidencję otrzymanych dokumentów księgowych
-
Faktury sprzedażowe wystawiasz sam z naszego systemu lub wystawianie ich zlecasz nam
-
Prowadzimy ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialno-prawnych
-
Na podstawie otrzymanych dokumentów, sporządzamy kalkulację miesięczną (lub kwartalną) zaliczki na podatek CIT
-
Dla aktywnych płatników podatku VAT prowadzimy rejestry VAT oraz sporządzamy i wysyłamy do urzędu skarbowego miesięczne (lub kwartalne) deklaracje VAT
-
Z odpowiednim wyprzedzeniem informujemy Cię o płatnościach podatków CIT i VAT
-
Sporządzamy i wysyłamy do Twojego Urzędu Skarbowego roczną deklarację CIT
-
Obowiązkowe sprawozdania finansowe sporządzamy i wysyłamy do odpowiednich instytucji
Cennik
Cena świadczonej przez nas usługi ustalana jest indywidualnie z każdym Klientem. Zależy ona przede wszystkim rodzaju prowadzonej działalności, sposobu przekazywania dokumentów oraz ilości dokumentów przekazanych do zaksięgowania w miesiącu.
Jeśli korzystasz lub jesteś zainteresowany korzystaniem z innych świadczonych przez nas usług (np. "Obsługa czynszów za wynajmowane obiekty", "Obsługa opłat za lokale przekazane do użytkowania" czy "Kadry i płace"), przygotujemy Ci kompleksową ofertę obsługi rachunkowej z uwzględnieniem specjalnych rabatów!
Pakiet ekonomiczny | Pakiet komfortowy | |
---|---|---|
Skanowanie dokumentów papierowych + umieszczenie ich w systemie | Klient samodzielnie | Obsługa CURN |
Sposób przekazywania dokumentów | Elektronicznie (poprzez system) |
Przesyłka kurierska lub osobiście (1 raz w miesiącu) |
Opłata miesięczna (netto) | już od 349 zł |
już od 399 zł |
Aby uzyskać wycenę usług dla Twojej spółki lub spółek, napisz do nas: kontakt@curn.pl, lub zadzwoń: 223 499 441.