Przedsiębiorcom z branży nieruchomości oferujemy kompleksową obsługę księgowości, kadr i płac oraz doradztwo gospodarcze.


Firmom z lokalami na wynajem, zapewniamy także pełną obsługę rachunkową wynajmowanych obiektów.

Piotr Nowak
Kierownik sekcji księgowości przedsiębiorstw, członek zarządu

Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą i rozliczasz się z fiskusem na podstawie Podatkowej Książki Przychodów i Rozchodów, poprowadzimy księgowość Twojej firmy w wygodny sposób oraz w bardzo atrakcyjnych cenach.

Szanujemy Twój czas, dlatego oferujemy Ci obsługę księgową Twojej działalności gospodarczej z możliwością przekazywania dokumentów w formie elektronicznej (także skanów i fotografii). Opcjonalnie, możesz także przekazywać nam swoje dokumenty raz w miesiącu poprzez przesyłkę kurierską.

Obsługą Twojej księgowości zajmuje się zawsze dedykowany księgowy, do którego masz bezpośredni numer telefonu komórkowego oraz adres email. Istnieje także możliwość konsultacji poprzez videokonferencję online.


Dla kogo usługa?

  • Zarządcy nieruchomości prowadzący działalność gospodarczą

  • Inne osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą


Jak działamy?

  • Dokumenty księgowe przekazujesz nam online w formie elektronicznej (skany lub zdjęcia dobrej jakości)

  • Prowadzimy ewidencję otrzymanych dokumentów kosztowych oraz faktur sprzedażowych

  • Prowadzimy ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialno-prawnych

  • Na podstawie otrzymanych dokumentów, sporządzamy kalkulację miesięczną (lub kwartalną) zaliczki na podatek PIT

  • Dla aktywnych płatników podatku VAT prowadzimy rejestry VAT oraz sporządzamy i wysyłamy do urzędu skarbowego miesięczne (lub kwartalne) deklaracje VAT

  • Z odpowiednim wyprzedzeniem informujemy Cię o płatnościach podatków PIT, VAT oraz miesięcznych zobowiązaniach wobec ZUS z tytułu prowadzenia przez Ciebie działalności

  • Sporządzamy i wysyłamy do Twojego Urzędu Skarbowego roczną deklarację PIT


Cennik

Cena świadczonej przez nas usługi uzależniona jest od sposobu przekazywania dokumentów oraz ilości dokumentów przekazanych do zaksięgowania w miesiącu.

Jeśli korzystasz już ze świadczonej przez nas obsługi księgowej zarządzanych przez Ciebie wspólnot mieszkaniowych, na obsługę Książki Przychodów i Rozchodów otrzymasz dodatkowy rabat!

Pakiet ekonomiczny Pakiet komfortowy
Skanowanie dokumentów papierowych + umieszczenie ich w systemie Klient samodzielnie Obsługa CURN
Sposób przekazywania dokumentów Elektronicznie
(poprzez system)
Przesyłka kurierska
(1 raz w miesiącu)
Opłata miesięczna (netto)

już od

119 / 99* zł

już od

149 / 129* zł

* Opłata obowiązująca dla Klientów korzystających ze świadczonej przez CURN obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych


Aby uzyskać wycenę usługi dla Twojej działalności gospodarczej, napisz do nas: kontakt@curn.pl, lub zadzwoń: 223 499 441.


skontaktuj się z nami

223 499 441

kontakt@curn.pl

lub zostaw namiary, a my oddzwonimy do Ciebie o wskazanej godzinie

+48