Zrobimy porządek w księgowości Twojej wspólnoty mieszkaniowej!


Każdy zaległy miesiąc zaksięgujemy za

99 zł netto

niezależnie od wielkości wspólnoty.

Jeśli księgowość Twojej wspólnoty nie była dotąd prowadzona prawidłowo, możesz na nas liczyć!

W ramach akcji "Porządkujemy księgowość" zaksięgujemy zaległe miesiące w bardzo atrakcyjnej cenie.

Mamy świadomość, że w wielu wspólnotach mieszkaniowych jakość prowadzonej księgowości pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, oferujemy usługę uporządkowania dotychczas prowadzonej księgowości w cenie 99 zł. netto za każdy ponownie księgowany zaległy miesiąc. Cena ta jest niezależna od ilości lokali we wspólnocie.

Jak to działa?

  1. Wspólnie z Klientem ustalamy ostatni prawidłowy bilans zamknięcia roku obrachunkowego.

  2. Na podstawie podjętych przez wspólnotę uchwał oraz danych lokali i właścicieli, wykonamy prawidłowe naliczenia opłat za zaległe miesiące.

  3. Wyprowadzamy prawidłowe salda właścicieli lokali oraz kontrahentów wspólnoty.

  4. Zaksięgujemy koszty, rozliczymy media oraz sporządzimy wszelkie niezbędne zaległe dokumenty.

  5. W razie konieczności, prawidłowo skalkulujemy podatek oraz skorygujemy deklarację CIT.


Kto może skorzystać z akcji "Porządkujemy księgowość"?

Aby skorzystać z preferencyjnych cen za zaksięgowanie zaległych miesięcy wystarczy, że Twoja wspólnota podejmie z nami współpracę w zakresie obsługi księgowej na okres co najmniej 24 miesięcy.


skontaktuj się z nami

223 499 441

kontakt@curn.pl

lub zostaw namiary, a my oddzwonimy do Ciebie o wskazanej godzinie

+48