Jeśli księgowość Twojej wspólnoty nie była dotąd prowadzona prawidłowo, możesz na nas liczyć!
W ramach akcji "Porządkujemy księgowość" zaksięgujemy zaległe miesiące w bardzo atrakcyjnej cenie.
Mamy świadomość, że w wielu wspólnotach mieszkaniowych jakość prowadzonej księgowości pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, oferujemy usługę uporządkowania dotychczas prowadzonej księgowości w cenie 99 zł. netto za każdy ponownie księgowany zaległy miesiąc. Cena ta jest niezależna od ilości lokali we wspólnocie.
Jak to działa?
-
Wspólnie z Klientem ustalamy ostatni prawidłowy bilans zamknięcia roku obrachunkowego.
-
Na podstawie podjętych przez wspólnotę uchwał oraz danych lokali i właścicieli, wykonamy prawidłowe naliczenia opłat za zaległe miesiące.
-
Wyprowadzamy prawidłowe salda właścicieli lokali oraz kontrahentów wspólnoty.
-
Zaksięgujemy koszty, rozliczymy media oraz sporządzimy wszelkie niezbędne zaległe dokumenty.
-
W razie konieczności, prawidłowo skalkulujemy podatek oraz skorygujemy deklarację CIT.
Kto może skorzystać z akcji "Porządkujemy księgowość"?
Aby skorzystać z preferencyjnych cen za zaksięgowanie zaległych miesięcy wystarczy, że Twoja wspólnota podejmie z nami współpracę w zakresie obsługi księgowej na okres co najmniej 24 miesięcy.